MONDAY

Finns det något bättre än att vara ledig en måndag? Man slipper söndagsångesten och så blir helgen såklart extra lång, underbart!
Har haft en av de bättre helgerna på länge! Började med att fira alla hjärtans dag och i lördags mötte jag upp mamma och pappa i stan för lite shopping och fika. Sen stod det Ellinor!!!!! skrivet i kalendern, så jag mötte upp Ellinor och vi åt massa gott frozenyogurt, thaimat, choklad, godis, chips.. Ja allt som är gott och onyttigt! Vi fick spontanbesök av Olivia som vi inte hade träffat på länge så det blev en hel del uppdateringar och skvaller. Avslutade helgen på bästa sätt, med massa mys framför en dålig film!
 
1 Ellinor:

skriven

Jag är fortfarande mätt :(

Svar: Jag med.. Gissa vad jag fick när jag kom hem i söndags om inte mer chips och choklad.. :(
Hanna

Kommentera här: