Fredag

Äntligen fredag mina vänner!! Ska nog bara vara hemma och slappa ikväll. Ska ju ut imorgon kväll och fira att jag fyller år. Fyller 20 år på söndag! Kan knappt fatta det själv, känndes som att jag precis fyllde 17? Kommer så väl ihåg den kvällen. Mina fina vänner hade ordnat en överraskningsfest till mig. Mamma sa att vi skulle äta på tullhuset och lurade ut mig till bilen med ögonbindel på, väl ute tog några starka armar tag i mig och satte mig i en cykelkärra. ''Vi'' cyklade omkring ett bra tag och jag hade ingen aning om vart jag skulle hamna. Tillslut var vi framme och jag fick ta av mig ögonbindeln. Vi var utanför en av mina kompisars hur och i trädgården stod massa vänner och väntade! Det bästa var att jag inte sett dem på två månader eftersom att vi precis hade kommit hem från vår första segling.