Torsdag

Hej på er! Igår skulle jag tagit tag i något jag inte har hunnit med alls sedan jag kom hit, nämligen min träning. Det är lite svalare på kvällarna när det är mörkt och igår var jag så sugen på att gå ut och springa! Men något kom ivägen, det blev kvällsmat på japanen istället haha.

Idag har jag legat ute på en pir, solat och haft det gött. Perfekt väder där ute, soligt och lite vind så att man inte grillas. Ska inte jobba idag för baren ska vara stängd i några dagar. Så nu har jag några timmar på mig att vila innan jag ska iväg. Vi ska först till våra kompisar på ett hostel och käka och sedan ska vi ut. Hoppas att ni har en bra torsdag, puss puss.





1 Anna-Lisa Karlsson:

skriven

Du lever livet du

2 Klas:

skriven

Ser skönt ut. längtar dit eller nån annan plats i medelhavet med sol och bad.

Puss avis :)

Kommentera här: